سفارش تبلیغ
صبا ویژن

islam

هشدار برای حضور یک گروه انحرافی در موکب اربعین

هشدار برای یک گروه انحرافی


 همانطوری که حتما در کانال های مختلف این عکس را مشاهده کردید ، جریان یمانی دروغین با رهبری احمدالحسن ، هرساله در موکب شماره 519 مستقر هستند و با پخش برگه هایی و ادعای حدیث وصیت مردم را گمراه می کنند و حتی ممکن است با طلسم و جادو مردم را اسیر خود کنند.


 خوب به یاد دارم وقتی دو نفر از اساتید مهدویت بنده با لباس مبدل به مکتب آنها در نجف رفتند ، برای بنده تعریف کردند که وقتی برایشان چایی آوردند آنها با چایی بازی کردند اما نخوردند ، به دلیل همین طلسم که امکانش بوده.


 خود بنده به یاد دارم یکی از این گمراهان با پدر و مادرش آمد دفتر ما در ساری ، بنده جلوی چشم پدر و مادرش دروغ های احمدالحسن را با سند و مدرک اثبات کردم، گفتم چطور وصی امام زمان اینقدر دروغگو می شود ؟ هیچ جوابی نداشت اما باز با تعصب همان حرفها را می زد، چند نفر دیگر هم برخورد داشتم در فضای مجازی که به شدت با آنکه دروغ های احمدالحسن را برای آنها اثبات کردم ، باز موضع خودشان را داشتند ، حالتهایشان عجیب بود و همان احتمال طلسم شدن را می دادیم.


 افرادی که به #اربعین تشریف می برند حتما در مقابل این جریان و موکب آنها چیزی نخورند و اگر دوست دارند روشنگری علمی هم بکنند ، صوتهای کارگاه نقد احمدالحسن که ما چند سال پیش برگزار کرده بودیم به همراه دو مقاله نوشته شده در اثبات دروغ های او را خوب دنبال کنند تا از نظر علمی دستشان پر باشد.

آدرس دریافت فایلها : http://mahdaviat313.ir/?p=1324


 بهترین روشنگری ، روشنگری علمی و مستند است.

احسان عبادی


@ma_va_o